Godafton!

Har duschat, städat och diskat :)
Ibland måste man ju göra sånt också.
Kan ju inte bara sitta framför datorn och dumma sig hela tiden :P
Väntar på att få gå och sova, blir upp tidigt imorn.
Låååååång resa framför oss har vi ...hehe

Toffifi är ute med Pettersson och fixar med hans nya bil.
Lär väl dröja hela natten lång :P
Inte jag som är trött imorn :P höhöhöh

Nå men ville bara tacka er för att ni läser min blogg
och för att ni lämnar kommentarer också:)
Nu är dom fler än förr, och det är trevligt :)
Och det är inte bara elaka kommentarer :)

Nåväl, nu kom Toffifi:)

Vi hörs!




På återseende!

Kommentarer
Postat av: Åse

Är intressant att se vad du vart med om när du satt inne, ja och annars oxå ;D haha :) Fortsätt skriva :)

2010-04-12 @ 12:05:49
URL: http://asewallin.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej tacka mig inte, betala mig för att jag läser din blogg :D

2010-04-12 @ 16:31:42
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Sötisar!

2010-04-15 @ 07:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0