DAG 18 kl:19.14

Precis kommit från gymmet. Ella har kört slut på mig totalt!
Hehe. Fan jag är ju en soffpotatis, jag är ju otränad!:P
Haha nä men det är bra och kul att träna. Kanske man skulle
fortsätta sen när jag är fri. Tror nästan det.
Börjar säkert må bättre då.

Ja herregud, jag och Ella blev utan lunch idag...
Bitterfittan i köket stängde dörren 7minuter innan stängning
så att jag och Ella inte skulle få någon mat PLUS att hon hämtade
bort brödet från pentryt så vi inte skulle kunna äta det.
BARA för att vi inte går in i matsalen förrän hon gått ut.
Ja fyfan hade ni varit här hade ni förstått.

När man kommer för att hämta mat står hon bara där och blänger
och tittar ner på en med avsky.
Dessutom kommenterar hon vissa tydligen utvalda personer och när man
bara går förbi henne blänger hon på en precis som om "blickar kunde döda".
Därför har jag och Ella bestämt oss för att gå in och äta när hon går ut.

Går hon inte ut är jag hellre hungrig, jag har klarat mig utan mat många gånger förut.
Bara hennes lunchrast som går till spillo när hon står kvar i matsalen. HAHA.

Jaja, nu dusch sen te och macka.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0