9/3-10 DAG 10 kl:22.32

Ja vafan har ju helt glömt bort det här med bloggen...
Har jobbat på idag i vanlig ordning, känns som att dom
där Kitty plåstrena aldrig tar slut!

Hade friskvårdstimme idag, var ute och promenerade på den
oerhört långa promenadslingan utanför anstalten :P
Den går som mest runt, runt , runt och runt och runt.....

Imorn får jag veta om jag får rida :P
PÅ ÅTERSEENDE!


10/3-10 DAG 11 kl:22.10


Ja fyfan! Det händer som inte så mycket här nu,
fick beviljad permis, så imorn ska jag och rida :P

Har jobbat och sånt idag, varit ut och promenerat osv...

Lyckats "rapportera" mattanten till en av vakterna, bytt sängkläder,
städat rummet och även lagt ut en matta så det ser lite hemtrevligt ut :P
HAHAHA

Idag har jag och min kp haft "frigivningsförberedelser". Vi har alltså bokat min
hemresa och vice versa...
Blir buss hela vägen hem....Cirkus 15 timmar kommer jag sitta och trycka på
en jävla bussjävel! :P
Nåväl, sånt som händer...man får ju som sagt ta konsekvenserna av det man gö....

Första och sista gången att jag sitter på anstalt!
Ett som är säkert! Fast man ska ju aldrig säga aldrig...har i varje fall inte planerat något...

Nåjo....På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0