8/3-10 DAG 9 kl:22.20

Ojdå, har inte alls hunnit skriva blogg idag förrän nu.
Jag har väl gjort det vanliga...Jobbat och sånt. Druckit kaffe och snackat skit
sen har jag varit "PentryPingla". Vilket innebär att du kokar kaffe 2ggr per dag
till alla intagna plus att man städar och gör rent det gemensamma köket där vi
vistas efter jobb och skola, även kallad för "Pentryt"...Nåjo..

Fick brev av Gullis idag, det var så kul att komma in på rummet när man hade fått brev :)
Såna småsaker som gör en glad:)
Igår och idag tillexempel fick jag telefonkort så jag kunde ringa älskling.
Så himla omtänksamt, man blir nästan rörd! :) Hehe.

Våren börjar komma hit, det har regnat och töat och tidigare idag var det plus tio grader, härligt!
Blir nog en resa ner till Sthlm inom en snar framtid:)
Ja, efter att jag kommit ut och hunnit planera livet med Toffe, hur vi ska ordna allt....osv osv osv

Nåväl, vi höres, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0