7/3-10 DAG 8 kl:11.07

Sovis igen! Skönt!
Har precis ätit brunch. Frukost blandat med lunch :P
Eller nåt i den stilen.

Även fast det känns jobbigt och man vill åka hem hela tiden
så känns det bra när man har alla olika personligheter här som
muntrar upp en.
En som syns och hörs hela tiden, men samtidigt är snäll, trevlig och omtänksam.
En som skojar och skämtar hela tiden och "pushar på" en hela tiden. En som bara med sin närvaro
gör en glad och genom att jämt hälsa på oss med frasen;
"HEeeeei FLICKOREEE!". Hehe.
Ja, det är fantastiskt!
Sen finns det så klart några praktexemplar som man undviker...

Nu ska jag snacka lite skit med brudarna, På återseende!


DAG 8 kl:22.10

Alltså det är så jävla psykiskt påfrestande att vara här!
Har bara varit här en vecka och håller redan på flippa ur!
Jag fattar inte hur dom andra som suttit här mycket mycket längre står ut!
Jag kan inte begripa det! Jag har suttit inne på psyket ja, men det här är fan 10 gånger värre!

Visst , det är inte speciellt tufft här så, ganska fritt och så där, men iallafall...
Nog vet jag att detta är finkelifinkan och det är för att "sona"  mitt brott jag begått, och att
jag får skylla mig själv...osv osv osv.
Men ärligt, så här jobbigt trodde jag inte att det skulle vara..
Men det här var första och sista gången!
Nu blir det flytt till Sthlm och börja om på ny kula. Helt klart!

Åh, jag har inte en spänn att köpa något för.... Så kommer en tjej först med cigg
och sen med ett helt telefonkort och säger ; "Varsågod, nu kan du ringa och natta killen!"

Förstå vad snällt !! :)
Det är ju inte som att hon heller har desto mer pengar...
Så snälla människor det finns alltså! :)

Rök ihop en sväng med en dam här tidigare ikväll, hon tjatade om nåt inne i städrummet
och jag kunde inte bara hålla käft!
Vissa personer här är så jävla störande att dom kan förstöra ens dag...
Jag är den som lessnar fort....
Och nu är jag 'äckligt jävla spyless!!!

Nåjo...
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0