6/3-10 DAG 7 kl:09.22

Wow! Vi får sovmorgon på helgen! :) Hehe.
Är ingen frukost på helgerna utan brunch klockan halv elva...
Det är ju nice! Så får man sova lite längre iallafall.

Igår kväll bytte jag rum. Behöver jag inte vara orolig att dela med
någon om det nu kommer någon ny igen.

Ångest när jag vaknade. Drömde om Toffe som var otrogen...
Hoff vad jobbigt, tur att det bara var en dröm!

Haha, sen drömde jag om Gulla. Vi började bråka och kalla varandra
för saker. Sen helt plötsligt skulle två tjejer spöa Gulla men hon
tog dom båda i kragen och lyfte bort dom :P
Skumma drömmar....
Kan man förresten heta SIRA?

Fantastiskt onödigt inlägg, men vem fan bryr sig..inte jag.
Nu boka tvättis. På återseende!


DAG 7 kl:22.46


Oj! Klockan är mycket! Jag är dötrött!
Orkar inte skriva desto mer idag...
Har gjort det vanliga, stickat och dansat.
Har spelat bingo men vann inget...
Medicinen börjar verka....
Trött... sova....typ nu....
På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0