3/3-10 DAG 4 kl:08.51

Sovit HELA natten utan att vakna en endaste gång
för första gången på år! Fy fan vad skönt!
Käkat frukost och lyssnat på dom andra damernas kackel:P
Ligger på rummet nu . . .
Tar det lugnt och väntar på svar om jag får börja jobba.

27 dagar kvar...
På återseende!


DAG 4 kl:16.54

Käkat middag. Gott! Det är dom intagna som jobbar i köket
som gör maten själva, idag blev det hemmagjorda köttisar med
pottimos :) Asgott :)

Jag har fått jobb! På Plåstret, inte bara halvtid, utan heltid! :)
Det ni! Dom tyckte att jag skulle få ha något att göra den
tiden jag är här så jag inte tänker så mycket på mitt dåliga mående...
Tydligen märks det när jag är nere ...

Snart öppnar kiosken, ska handla lite choklad och frimärken.
Efter det ska vi och dansa igen. Kul! :)

På återseende!


DAG 4 kl:22.14

Har precis skrivit klart 2 brev. Jag inser nu att jag inte
kommer hinna skicka brev åt alla.
Är ju faktiskt bara tre veckor kvar nu :P

Vi var och dansade igen, snart har vi satt ihop en hel dans :D Skoj!
Några som är från Sthlm här som jag ska hälsa på när jag åker ner :)
Åker även ner till Bollnäs och träffar Sabina ;)

Ja, snart har det gått EN vecka. Tiden går fan fortare om man har något att göra.
Nu när jag börjat jobba är det inte så mycket "dötid" heller.
Tack för det !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Blev jätte glad när jag fick kortet :) <3

2010-04-03 @ 15:18:44
Postat av: Kicki

Va bra! ;) <3<3<3

2010-04-03 @ 15:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0