28/3-10 DAG 29 kl:22.20

GRATTIS ELIN 21år! :) <3


Precis blivit klar med tvätten och hängt upp den.
Imorn ska jag packa, lämna in väskan i vakten och sen
be dom ladda min mobil.
Den första jag ska ringa är Toffifi och sen min älskade mamma!:)<3
Blir en lååååååååååååååång bussresa, men skitsamma, då
är jag iallafall FRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Egentligen hade jag kunnat skriva ner allt skit som hänt här
på Ljustadalen, men väljer att avstå...
Någon/några kan kanske ta illa vid sig...
Men ni ska veta att bara för att detta är en anstalt är inte allt som
sker här regelrätt...

Idag har dagen flytit på bra. Har tränat två gånger, och så har jag solat ! :P
Fett nice! :P
Märker att jag börjat ta efter folks dialekter:P
Rätt kul ändå, har lärt 08orna här att säga "nittis ost! när dom
beställer burgare istället för "90grammare med ost". HAHA!

Idag har vi också bytt nummer och adresser, ska bli kul att träffa alla
igen. På utsidan, UTE I FRIHETEN.
Kåkfararna ska på återträff :D Höhö!

Nä, nu läsa lite, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0