27/3-10 DAG 28 kl:22.04

Nu börjar det verkligen närma sig muckdagen!
Härligt! :)

Sov till tio över tio idag, fett skönt!:P
Har inte gjort desto mer, stickat och spelat bingo.
Vann hårtoppsserum och en rakhyvel som jag bytte
mot en kopp och ett telefonkort :D

Skrev en liten lapp och hängde upp på tavlan där alla kan se om
mitt stulna schampo.....
Någon verkar iallafall ha tagit åt sig då jag hörde några
sitta och snacka massa skit om mig och mitt schampo :P haha!
Skitsamma, fick ett nytt schampo av en annan tjej som vann den
på bingot :P
Så den stackaren som snodde mitt får väl behålla det :P

Ställt klockan på 09.00. Ska ner och träna med Ella innan brunchen.
Får se hur lat man blir när man kommit hem....
Ska försöka promenera varje dag iallafall :P Haha!

Finns inte desto mer att berätta..
Dom här sista dagarna är rätt händelselösa.
Ska lösa korsord...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0