26/3-10 DAG 27 kl:22.51

Äntligen helg!
Nu går det snabbt! Snart är jag hemma
och snart får jag äntligen träffa min älskling, min familj
och mina vänner! <3<3<3

Dagen har i övrigt varit grymt seg! Har inte ens orkat träna
eller göra något annat vettigt heller för den delen...
Jag bara väntar, väntar, väntar och väntar på att
få lämna den här byggnaden....

Idag har telefonjävlarna varit sönder så dom som ville, fick
ringa ett kort samtal från vakten.
Fick bara prata i nån minut, men hann iallafall natta min Toffifi:)<3

Märkte att nån jävel snott mitt schampo från duschen...
Nu var det ju inget dyrt och märkvärdigt schampo, men att folk ens is
ta från varandra här, det är ju inte som så att man kan ha den synligt här.
Nånå, nån bättre behövande som antagligen inget eget schampo har...

Sovis imorn, NICE!
Kanske man kan vara vaken en kvart till och sticka lite :P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0