2/3-10 DAG 3 kl:08.40

Har precis pratat med sköterskan. Fixat medicin och något att sova på till natten.

Försov imorse, vaknade 07.45 av att det knackade på dörren som fan!
Sån tur att jag är "ny" här så dom har överseende med ifall man "glömmer"
bort att anmäla sig vid någon tidpunkt...

Ja, nåjo, har sovit apdåligt i natt!
Legat och vridit och vänt och tänkt på det ena och det sjunde.
Jobbigt!Dessutom är sängen oskön, kuddarna har knappt fyllning och täcket
är som sagt väldigt litet!

Nåväl, nu ska jag duscha,sen leta min kp, måste fan ha ett jobb!
På återseende!



DAG 3 kl:12.42

Ätit lunch och pratat med min älskade Toffifi<3
Jag saknar honom så jävla mycket!

Istället för förskott fick jag tillbaka 200kr som jag betalade för taxin.
Så nu kan jag iallafall köpa cigg, frimärken och telefonkort :P
Fick även byta rum imorgon till ett enkelrum. Känns bra,
behöver man inte oroa sig för att man måste dela
ifall det kommer någon ny.

Alla "jobben" här är fullsatta.
Skolan var ingen idé att börja med tyckte läraren, eftersom jag bara är
här i en månad....
Köket finns kvar tror jag, men finns personer där som jag har lite svårt med.....

Går man bara omkring här och ser dum ut får man 5.30kr/h.
Haha!Bättre än inget.
Igår på "utredningen" fick jag 10.60kr/h. höhö.
Jag hoppas nåt jobb blir ledigt snart, lär ju få grova mongoryck annars...

"Lönen" betalas ut varannan måndag.
Då ska man även betala en liten summa pengar till något som kallas "Förtroenderådet", då får man
vara med på olika aktiviteter så som ridning, bingo och andra såna där roliga saker...HÖHÖ

Jaja, har inte desto mer att skriva nu, ska kolla om det finns kaffe åt Jonsson ;P
På återseende!


(Ett till inlägg från dag3 kommer senare :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0