18/3-10 DAG 19 kl:17.02

Idag var haggan i köket överdrivet snäll. Löjligt!
Om man nu blivit tillsagd behöver man ju inte överdriva!
Nåväl, nu har vi fått som vi velat iallafall :D
Dock verkar hon "straffa" oss genom att servera
ugnspannkaka som endast innehöll ägg och vatten!
Ja det smakade allt annat än just pannkaka, fyfan!

Vart nere i gymmet med Ella på vår friskistimme.
Har en sjuhelvetes värk i benen!
Hehe. Men det är bra!
Ikväll ska vi också ner och träna en sväng.
Då ska vi köra ett "rumppass":) Härligt!
Fan gått upp i vikt sen jag kom hit....:P

Nu ska jag ut och ta ciggah!
På återseende!


DAG 19 kl:19.05

Precis pratat med älskling.
Jag saknar honom så det gör ont! Inge kul alls!
Imorn är det ett halvår sen vi blev ett "par" :P


Nåjo, pallar inte skriva mer.På återseende!


DAG 19 kl:21.49

Äntligen kommit i säng!
Personalen drar fan alltid ut på det där med att
låsa fönstren 21.30.....
Inte is man gå in på rummet före det och lägga sig.
Känns obehagligt när nån kommer in när man sover,
om man nu hunnit somna...

Då och då ligger jag och kikar på anslagstavlan där jag hängt upp
bilder på mig och älskade Thindra. Jag saknar min prinsessa!!!<3<3<3<3
ÅÅÅH!
Saknar Elin, Mimmi, Gullis, Tinko, Hannah, Tove, mamma, pappa,
Kalle, Niklas, Micke och många fler!
Och älskade Toffifi så klart!
Gör så jävla ont att vara ifrån honom så här länge :(
Men snart, snart får vi äntligen ses igen! :) <3<3<3

Personalen är fortfarande konstiga, otrevliga, avvisande och
sura...skumt...
Man känner alla laddningar i luften...
Snart händer det väl nåt här inne :(
Inget jag vill vara med om iallafall!

Tidigare idag var vi på nån tråkig jävla information.
Två typer från ett kvinnoprogram som kallas "VINN" var här och snackade....(mest skit enligt mig:p)
Satt i mina egna tankar och sket fullständigt i vafan dom sa...

Kan fan inte förstå att jag varit här i snart 20 dar, och att jag ska hem om 11dar! :)
ofattbart att jag ens kunde hamna på det här stället!
JAG? I ett fängelse? HALLÅ?!?

Nå det har ju kommit något bra utav det också så,
jag har öppnat ögonen!

Ny dag imorn, med nya friska tag!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tovis

Kom o hälsa på mig snart! Älskar dig!

2010-04-15 @ 23:43:39
URL: http://energidryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0