17/3-10 DAG 18 kl:16.25

Ja fyfan vilken matt dag idag alltså! IGEN!
Igår och i förrgår har det varit jurister här...
Personalen har blivit konstiga, sura och nästan otrevliga mot
oss efter det besöket.

Vi fick höra talas om indragen utepromenad (promenad med vakt utanför anstalten), ridning
och PERMISSION! Förstår ni? PERMISSION!
Nu för att få beviljad permission måste man ha en "bra anledning".
Man måste typ planera in möten på AF och sånt innan man får permis.
Nu blir ju inte jag berörd av detta men mina vänner som sitter kvar!

Trist, tycker jag. Detta är ju ändå en öppen anstalt.
Inget som är logiskt på det här jävla stället....
Tycker vi och tänker om saker och ting blir vi bara avvisade...

Nä, när jag blir frigiven ska jag börja uppskatta livet, uppskatta småsaker....
Jag ska fan PUSSA marken jag står på när jag är FRIIIIIIII!!!!!!!!!

Nu är det mat, återkommer!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0