tjollaaaaa

Har inte orkat uppdatera ..
Varit trött som fan...

Och angående mina fastrar så anser jag att
alla är av
samma skrot och korn.
Alla snackar skit om varandra och går
bakom ryggen på varandra.
Och sen när det väl kommer till
kritan är det ingen som sagt något.

Och sen vad det gäller er kusiner, er har jag inget emot.
SJälvklart vill jag väl umgås med er
men för att slippa allt skitsnack efteråt så
håller jag mig borta.
Lika bra.
Alla har en tendens att klanka ner på min mamma, mig och
mina bröder.
Som vi åter fick uppleva på pappas 50års fest.

"Gud vilka hemska barn!"

Nä jag klarar mig fint utan mina fastrar.
Har jag alltid gjort. Ingen jag är beroende av.

Nå det var det....blev en jävla massa...

PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vet iaf. vad min mamma går för. Hon vill vara ifred från sina syskon som snackar skit hit och dit. Men de har svårt att lämna henne utanför alla bråk. Så något skitsnack från vår sida får du inte. Vi har aldrig tyckt illa om dig och dina syskon ska du veta, inte din mamma heller för den delen. Vad hon gjort och inte gjort förr i tiden står för henne. Vi hoppas att det ska gå bra för er, tycker inte synd om er, inte det jag menar. Du har fått skinn på näsan, men bli inte för hård bara, vinner man inte så mycket på. Ödmjuk och föstående är receptet, om man får ge ett. =) Jag är inte själv heller förtjust i mina mostrar, de som kommer ur deras munnar är inte klokt. Många ljuger och nedrar. Men som sagt, jag hoppas att du ändrat uppfattning om faster Eivor, för hon vill absolut inte dig eller någon annan något ont, bara få vara ifred från övriga syskon. Hon säger att sedan Ture försvann, så finns inget sykon kvar för henne.

Ha en fin dag iaf.!

Kram/Nadja

2009-09-01 @ 13:32:28
Postat av: Hata Kikzon-fan

ATT HÖRA SANNINGEN SVIDER, FASTRARNA HAR TALAT, fy fan va skönt att du sticker från stan DITT ÄCKEL

2009-09-01 @ 18:54:48
Postat av: Nadja

Haha! Så det kan bli när man har bråttom i skrift. asg Men orden i texten som blivit fel ska vara: nedrar=bedrar, sykon=syskon.

=P jaja, man är ju bara en människa,fel gör man ju ofta.

-Fin du var i lugg förresten, såg det på någon bild..



Kram

2009-09-01 @ 19:29:06
Postat av: Kicki

HAHAHAHAHAHA vilken sanning ? :P

Snälla jag vet vem du är och dem flesta skulle vara

jävligt glada och tacksamma om du också typ drog långt härifrån .... MIG KOMMER FOLK SAKNA! TILLSKILLNAD FRÅN DIG "DITT ÄCKEL!"

2009-09-01 @ 20:18:04
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack förresten ;P

2009-09-01 @ 20:19:14
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vad är det för löjliga människor som skriver till dig? Verkar ju inte vara riktigt klok. Barn och allt, stackars barn. Många borde inte kunna få barn. Nej, det finns ingen Gud. Eller hur?

Go girl,kuzi!

2009-09-02 @ 09:35:12
Postat av: Kicki

Haha jadu. Människor som inte har ett eget liv utan måste lägga sig i mitt för att mitt liv är så underbart ! ;)

2009-09-02 @ 11:31:58
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0