Snö snö snö!

Jaaaa, nå i natt kom den första snön också.
Kul ? NÅ NÄ!
Jävla kallt nönting.
Brrrr !

Inge kul att sova ensam i natt.
Rally sov ju under täcket med mig...
Men det är ju inte samma sak som att
ha sällskap av Toffifi ;) <3<3<3


Min lillabajsrumpa ska väl komma nån dag nu i veckan
och sova med mig.
MYSIGT! ;)

Thindra har blivit så stor.
Att bara vara i närheten av den söta lilla flickan
gör mig glad.
Min lilla prinsessa!<3


Elkko my darling är på g till Gve och handla på Dollar;)
Hade varit kul att fara, men just nu har jag ju inget eget "hem".
Det suger ju lite. Men det ska ju inte vara i all evighet.
För snart är jag en jävla nollåtta ;) hihi.

JAJA.
Nu ska jag umgås med Gullis som kommit på besök.
Gert och Inga-Britt kikade också in och drack lite kaffe :)
Trevligt trevligt :)


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0