Roligt.

Japp. Det är kul att kolla statistiken varje dag :)
Antalet läsare ökar visst bara ;)
Roligt, mkt roligt :)

Sitter här som vanligt, väntar på
att Tinko ska ringa.
Ska gå över dit en sväng ;)
Om jag inte hinner somna :P
Tina, skynda dig ;) HAHA.

Nå mer då ?
Jag vet inte. Jag ska dra en snabbis på stan imorn
med Hannah iallafall.
Städa med mor på morgonen.
Osv osv osv

En viss människa skrev på msn idag ?
Det kändes knasigt på nåt sätt......hmmm


Jajaj men nu pallar jag fan inte sitta här längre.
Ryggen går fan av snart.....


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ska lägga leo NU :p

2009-09-13 @ 20:52:43
Postat av: Kicki

Okej då ;) hehe. Pussa honom godnatt från mig också!

2009-09-13 @ 20:56:25
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0