PAUS!

Nu fan tar jag en paus från allt städande!
Är precis klar med fläkten, och fy***'ff'**** vad äckligt
fettig och grisig den var BLÄÄÄÄÄ!
Har fan fett kvar på händerna än ! :( BLÄÄÄÄÄ!



Resten tar jag imorn, nu fan är jag less ! ;D






Hannah har ännu inte kommit.
Hon skulle vara förbi hos sin kusin först :)
Jag hinner väl somna. . . :D

Fan vad jag svär hela tiden ! :P
Inte bra. Är ju fult att gå och svära hela tiden :P
Kan hamna i fel öron ;P

Är nog övertrött. Jag tycker jag är skitrolig, även fast jag inte är det :P
Men så länge jag själv har roligt är det ju bara bra ! :P
Hoho....

Hoff min nya piercing syns ju knappt :P
Läppen är så jävla svullen så man kan nästan
tro att jag lagt in silikon :P

Nä nu börjar jag gå överstyr...
Folk måste faktiskt ORKA läsa allt :P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0