Morning!

Precis vaknat.

Stort GRATTIS till mig och min fina Gullis
på vår alldeles egna speciella dag ! :)




Idag är det ett år sedan, du stod vid min säng när jag vaknade upp ur narkosen.
Ett år sen, du förändrade, både mitt och ditt liv.
Tack, för att du finns min älskade vän.
Vi har gått igenom mycket , men tillsammans är vi starka!
Det finns inget vi inte klarar av.
Du är en del av mitt hjärta.
Du är och kommer föralltid vara min alldeles egna Gullis!
Jag älskar dig min vackra, underbara, fantastiska fina vän!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: gullis

gud vad fint skrivet blir ju ledsen i ögat älskar dig också <3 tack för att du finns <3

2009-09-18 @ 10:10:31
Postat av: Kicki

<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-18 @ 10:17:30
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0