Lista.

Eftersom jag inte kan sova måste jag ju roa mig med nåt.




Jag har insett att min senaste kyss: var alldeles underbar!;)<3
Jag pratar: inte i onödan :P hoho
Jag tycker om: Min familj, T och mina vänner <3
Jag avskyr när folk: Tror att dem är något dem inte är.
Min bästa vän är: har många bästa vänner. <3
Min första vän heter: ???
Kärlek är: underbart!;)
När jag borstar tänderna: får jag kväljningar...
När jag lagar mat: smakar det bra :P
Jag tänder på: hihihihihiihihihihihihi ;)
Jag är rädd för: att förlora någon jag älskar.
Den värsta känslan är: att vara utan kaffe....
Den bästa känslan är: att vara älskad.
Jag är bäst på: både det ena och det tredje :P
Jag är sämst på: komma ihåg saker :P
Om jag va ett djur skulle jag vara: en kisse
Min mobiltelefon är: vit.
När jag vaknar på morgonen: tänder jag en cigg :P
Just nu tänker jag på att: jag vill somna !
Bebisar är: så förbannat söta! <3





Nåniin. Nu somnade visst Hannah också. Hoff jag måste väl försöka sova.
Men det går fan inte...eller ska testa nån timme iaf :P
Vi hörs!



<3

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Gosdoktorn

Klart gosdoktorn ställer upp med en godnatt saga om det behövs =)



Listor är bra

2009-09-22 @ 09:37:33
URL: http://gosdoktorn.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hehe ;P

2009-09-22 @ 10:01:38
Postat av: Anonym

toffe <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-22 @ 16:49:39
Postat av: Kicki

Haha jaaaa tänk att Toffifi bara är MIN! :P

2009-09-22 @ 17:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0