I brist på annat :P

Hittade denna lista ;D
Ska klämma in den...sen göra nåt annat vettigare :P


1. jag har insett att min sista kyss: var med Toffifi ;)
2. jag lyssnar på... Thindras joller ;)
3. jag pratar... inte i onödan.
4. jag älskar/tycker om... min familj, mina vänner, Toffifi, mina skor och min bil ;) HAHA!
5. mina bästa vänner... är mitt ljus i mörkret! Tack för att ni finns!<3<3<3
6. min första riktiga kyss... var alldeles förlänge sen för att minnas :P
7. jag avskyr då folk frågar... om saker dem inte har något att göra med.
8. kärlek är... fantastiskt om man är med rätt person vill säga ;)
9. äktenskap är... inget jag tänker uppleva...iallafall inte än på ett tag....
10. någonstans, tänker någon... fan!
11. jag kommer alltid att vara... MIG SJÄLV!
12. jag är hemligt förälskad i... inte fan är det då hemligt.
13. sist jag grät var... när jag kollade nån fjantfilm ;)
14. min mobiltelefon är... vit och seg.
15. när jag vaknar på morgonen... gör jag kaffe och röker en cigg :P
16. innan jag går och lägger mig... pratar jag med T;) hihihihihi
17. just nu tänker jag på... TOFFE!<3
18. bebisar är... fantastiska!
19. idag har jag... inte hunnit göra desto mer...
20. ikväll ska jag.. pussa och krama på min älskling! <3
21. imorgon kommer jag... göra samma sak ;)
22. jag vill verkligen vara... i Sthlm nu :)


Nu har jag inte tid här längre..
Vi ses !


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0