Hypokondriker?

Hoff, sitter och tror en massa saker nu.
Tycker det där jävla pratet om svininfluensan
är rätt överdriven...visst många har drabbats.
Men fan....dem skrämmer ju skiten ur en !
Hoff...sitter och kollar på symptom på google, tacka fan för
att jag inte har något utav dem...
Förutom lite halsont, men vafan, kan ju bara vara en vanlig förkylning på g?

Men ändå...fan.
Jaja. Jag tänker då inte vaccinera mig iaf .

Lär väl drömma mardrömmar om flygande grisar osv osv osv :P
HAHA!

Nä..om man skulle ta och koka te.

JO!


På återseende!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nå inte tänker jag heller vaccinera mig. De flesta jag har pratat med ska inte det.

Vaccinet är ju läskigare än sjukdomen...

2009-09-18 @ 17:33:53
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Kicki

precis :P

2009-09-21 @ 13:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0