Hemma :)

Nåjo hemma igen efter en snabbvisit hos Tinko :) <3
Kollat Idol och snackat skit , sånt där som vi brukar göra :)



Imorn lovar och svär jag att jag ska ta tag i packningen och städningen !
:P
Nu funkar det inte längre, nåt måste ju göras snart ! ;p

Idag hörde jag mig själv säga : " Jag ska läsa upp historia på komvux, sen vill jag börja läsa på

universitet."

Say what ? haha och det roliga med det hela, är att jag faktiskt är seriös ! :)
Jag tänkte bara jobba lite grann först ;)

Nåjåååå och fråga mig inte varför universitet blev tjockare ??
Lyckades knappa på nå tangenter så blev det bara så ;)

Nå tänkte fortsätta med min farm.
Vi hörs.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0