Godafton!

Nu är allt löshår borta ! :S
Känns lite tråkigt, men blev fan less på det..
Nästa gång blir det löshår med klämmor,
då kan man ta av dem när man vill :P

Elin har hållt på rensa hela dan, har fått lite linnen och
sånt, grymt nice! :) <3

"Råkade" klicka hem ett par skor och en tandblekningspenna ;)
Sånt får man göra om man känner sig lite less ;)
JAG ÄLSKAR SKOR!
Orkar dock inte lägga in nån bild......näää

Det kommer sen ;D

Hoff jaja..nu ska jag göra nåt annat.
Umgås med Elin och Hannah ! :)
<3<3<3


JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!<3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att du läser min blogg! ja, löshår med clips är bra, använder det själv :) Jadu, jag har ingen aning varför han skriver så till mig. Svartsjuk? Ja, han var otrogen och hade kontakt med tjejen under ungefär 2 månader, så han har verkligen inte mycket att säga till om.

2009-09-29 @ 23:02:17
URL: http://sofieoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0