Glömde :P

Har suttit med Pekas blogg nu ett antal
timmar, så har helt glömt bort att jag har en
egen :P höhöhöh
Håller på fixa hennes header nu, hittade en sida
där man kan göra om bilder och grejer, SVINBRA!;)



Singstar hos Eve ett antal år sen ;)
<3<3<3



Men tänkte nog ta en paus nu och hoppa i duschen.



Mamma har varit förbi och städat lite
och sånt. Tack, mamma, du är bäst! Jag älskar dig!<3



Har packat ner lite skor, behöver fortfarande såna där
blåapåsar ;P
Slängt TVÅ par skor, det känns i hjärtat ska jag säga er! :´(
Skor är ju mitt liv ;) HAHA hoho.



Nä nu ska jag sluta svamla och göra nåt vettigt!

Vi hörs!



PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer
Postat av: Tina

Den sidan vill jag ha! ;)

2009-09-14 @ 17:17:00
Postat av: Kicki

Du ska få den sen ;)

2009-09-14 @ 17:30:11
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Tina

Bra mycket bra ;p

2009-09-14 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0