Energi.

Har en massa jävla överskottsenergi som jag vill bli av med :P
Tina skulle ringa lite senare så skulle vi hitta på nåt :)
Men vafan ska man göra tills dess?

Jag har tittat på dem tomma kartongerna nu i några timmar.
Måste fylla dem.....sen....snart...om ett tag....................


Förresten!
Jag har börjat använda ett sånt där lack som
gör naglarna starkare...
Vafan naglarna blir både längre och starkare...
Men dem blir ju GULA ! :(
Ni som är så där tjej tjejiga, vad fan ska man använda ? ? ;)
Så naglarna stärks och blir längre, men inte gula ? :P

Jaja.
Mina bröder har köpt godis åt mig ! :P
Aaaw så gulligt !
Brukar inte äta desto mer, men vafan gratis är alltid gott ! ;)

Nu ska jag fortsätta...

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Emss

De finns ett lack på kicks som heter diamond strength eller nått sånt där :p Använder de hela tiden, grymt bra är de! Men har för mig att de är ganska dyrt ;/

2009-09-08 @ 20:12:10
Postat av: Kicki

aha okej :) jag ska gå och kolla :)

Tack för tipset! :)

2009-09-08 @ 20:15:46
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: peka

Kan inte jag få lite energi då :P

2009-09-08 @ 21:22:19
Postat av: nina

varifrån är den?jag har en från apoteket.

kanske för att du rööööker?? :P

2009-09-08 @ 21:41:28
Postat av: Kicki

Haha nä det är nog inte för att jag röker :P

Finns ju storrökare som har hur fina naglar som helst :P



Peka! Kom hit och hämta då ! ;)

2009-09-08 @ 21:54:11
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0