3e September.

Vaknat precis :)
Känner mig glad. Ska koka lite kaffe.
Sen springa på möte.
Jag hoppas mötet går bra och som jag vill ;)

Träffat Jonsson och Hasse igår.
Länge sen man träffat dem.
Snackade skit och kollade på när Micke spelade
tv-spel :P
<3<3<3

Skulle vart förbi Tinko också, men blev så sent.
Men tänkte svänga förbi idag iallafall :) <3

Sen spelar det ingen roll hur mkt du/ni ljuger.
Sanningen kommer alltid fram, och oftast svider den
rätt hårt! :)




Nåniin. Måste hoppa i duschen innan mötet.
Här har ni lite bilder :)



Jag och pappa. :) <3<3<3






Freja åker bil ;)
Var tvungen att fota bror när han lånat
daddys y-front kallsipper ;)  Sexigt nönting! ;)

HAHA!


Nåväl. Nu ska jag röka en cigg...
Jag återkommer senare ;)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jäklar vad god den där tårtan såg ut :D

2009-09-05 @ 12:31:13
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha den var god ;)

2009-09-05 @ 20:01:59
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0