Varit upptagen :P

Yeps. Lilla Thindra har varit här.
Beordrade Elin att komma hit med henne :P
Saknat henne som fan!
Nästan så man får lite abstinens när man inte har Thindra i närheten.

Toffifigubben har åkt till byn.
Nu har jag ju vant mig vid att han alltid är i närheten av mig:P
Så det känns också lite knasigt när han inte är här :P

Ärligt talat så börjar jag bli jävligt less.
Kan inte tiden bara gå snabbare så jag kommer iväg
från den här jävla stan?
Här mår man fan inte bra. Inte för fem jävla ruttna ören.
Gaaaaaah.

Mer då ?
Nä jag vet inget ....inte nu iallafall..
Ska väl ta och trycka i mig nåt ätbart och sen dricka kaffe.
Återkommer väl sen...



MIN älskling! <3<3<3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0