Tjyvat nönting!

Tjyyyyyyvade denna lista från Åse :P


ÄRLIGHET
Hur många har du varit riktigt kär i? Två
Vad tycker du om kärlek? Ja just nu är det väl fint ;)
När kramade du någon sist? Idag.
Saknar du någon speciell person? Det här börjar bli uttjatat ;P JA DET GÖR JAG!
Har du svårt för att bli kär? Yes indeed.
När kysste/hånglade du med någon sist? Igår, alldeles för länge sen :P haha
Ångrar du det? Nå inte!
Är du singel?
När fick du senast en komplimang? IDAG :)
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja, vem har inte det ?


HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös? ja några gånger :P
Hånglat med fler än 50 pers? brukar inte räkna.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja säkert......
Gjort något riktigt dumt? Dumma saker gör jag varje dag.
Gjort något du verkligen ångrar? ALDRIG! Men jaaaaaaaaaaaaa......
Varit nykter på nyårsafton? inte i vuxen ålder för då fyller jag faktiskt år, men som ung har jag det :P höhöhö
Åkt ambulans? Jodå, ett x antal gånger.
Gjort något olagligt? Haha jodå.
Blivit polisanmäld? Fyra gånger tror jag ?
Fått din mamma att gråta? Har väl alla barn gjort nångång ?
Skämts över dina föräldrar? Men ja när jag var liten och mamma hade en ful gul jävla audi :D HAHA!
Skämts över dig själv? Jodå helt klart !
Sagt jag älskar dig och menat det? eh jå
Tar du droger? MEN NÄ! Eller jag äter mediciner. Man kanske är knarkare då ? ?
Varit kär? nåjåååå
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? men hoff...när jag gick i fyran femman kanske ? :P
Är du ensam nu? Hell no !
Vill du gifta dig? Njaaa njäää...inte min grej tror jag....men man vet ju aldrig.
Vill du ha barn? Jadå, nångång i framtiden.


SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? Toffifi<3
Såg dig gråta? Hannah och lillebror.
Fick dig att gråta? Hemligt.
Du delade en drink med? Delade? Vafan, här delas det fan inga drinkar! ;) Botten upp, själv! ;)
Du gick på bio med? åh herregud...typ hundra år sen jag var på bio...
Skällde på dig? Toffe tror jag........


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit? JAAAAAA
Kramat någon? Yes
Pussat någon? Yes
Köpt någonting? cigg ?
Sjungit? ja jag sjunger för lilla Thindra varje dag ;)
Saknat någon? har jag inte redan svarat på den här frågan ?

 

 

 

 

 

 

 

DET VAR DET!

 

SEE YAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0