Inge vila alls :P

Ne har inte pallat mig till sängs än :P
Lika och försöka vara vaken så sover man som en
prinsessa sen i natt ;)

Har haft MKT lite att göra :P
Bland annat tagit en fjortis bild :P
Och så har jag fotat ett kakpaket :P
Hittade Ballerina i skafferiet, var tvungen att SMAKA EN då det
var nå nytt jag aldrig sett...nämligen med pepparkakssmak :D
Gott faktiskt !
Och Towe, jag tog bara EN! Jag lovar ;)

Hihi.


Brukar inte fota min mat och grejer...
Men hade fan så lite att göra :P hihihihihih


Kolla den här då ! :)

Det är väl typ såna bilder man brukar ta om man är 14? :D
Nä inte vet jag, men har sett att det är populärt att fota sig i speglar :D
Höhöhohohihihih

Jaja . Nu ska jag dra en ryyyyyk, lägga mig och kolla tv och vänta
på Towis och dem andra :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0