hohojajaja


Har förjävla lite att göra just nu !
Towe har åkt iväg med sin vän.
Jag sitter här och inväntar mitt möte som snart stundar...

Sen skulle väl Elin komma med mina kläder och så vidare...
Lovade noppa Emilias ögonbryn också :)

Jaaa...hur fan kan man INTE VILJA ha sina egna barn hos sig ?
Vafan är det för sjuka grejer egentligen ?
Och hålla på polisanmäla hit och dit?
Vafan äre för jävla sätt? Anmäla för vad?
Folk verkar inte vara medvetna om vad fan dem själv pysslar med.

Grymt jävla less..bläääääääää




Näfan..nu ska jag göra lite te, sen börja gå.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det kan jag nog säkert göra, bara vi matchar in det mellan jobb :)

2009-10-15 @ 15:28:42
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0