Hellohey!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Jag känner mig grymt irriterad och oengagerad.
Har jag känt nu i några dar.
Den här jävla stan, eller själva staden är det väl inge fel på,
men människorna i den här stan tar ju kol på en !
Alla ljuger och pratar skit.
Ingen vet egentligen något.
Alla går bara runt och TROR TROR TROR OCH TROR!

Och hör folket ett rykte, då tar de förgivet att det är sant.

Hoff, nästa vecka gäller det...
Jag hoppas allt går bra så jag får lämna den
här jävla hålan nångång.
Saknar STHLM nåt så djävulskt!

Nu ska jag gosa lite med min älskling.

Vi hörs.





PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

<3<3<3

2009-10-21 @ 19:55:50
Postat av: Toveee

Finns här för dig med söten!

2009-10-21 @ 20:08:30
URL: http://energidryck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår att du är less och att alla tror på skit ryktena som går runt runt..

2009-10-21 @ 20:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0