Godmorgon!

Kissnödig som en demon!
Orkar inte springa på toa än ju :P
Drömt sjuka drömmar igen som vanligt...
Fan ångest när man vaknar...
Sån jävla tur att det bara är drömmar !

Kul att ännu mer folk hittat till min blogg :D
Men jag tror hälften hatar mig och vill se mig lida.
Haha, men inte gör det nåt.
Bara kul :P

Roligt att även få kommentarer, alla är faktiskt inte elaka :)
Haha jag säger som min gamla granne på stan;

"Det är såna trevliga människor som ni som kommer komma långt i livet,
både i arbetslivet och i det sociala livet"


"Låt inte killarna komma dig allt för nära när du flyttar till Sthlm, du ska syna dem i sömmarna!"

Haha
så jävla söt!
Lugnt det där med killarna, jag har redan en.
Och han är min ögonsten ;) <3<3<3


Nu ska jag läsa lite bloggar och farma lite...
Vi hörs senare!



PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0