......

Hoppas Towe kan sova , fast jag sitter här och knappar på
tangenterna...
Tänkte försöka hålla mig vaken till ett då jag ska ringa min Toffigubbe<3,
men jag vet inte om jag orkar vara uppe så länge :P

Får se får se ;)




Just nu lutar det åt att sova, jo jag tror nästan det.
Ska nanna sött och drömma fina drömmar om min Toffigubbe! <3

Imorn skulle väl Idasötis komma förbi med hennes symaskin
som jag ska få låna :)
Jag ska sy lite stuffs ;)
Tack, för att jag får låna den :)

Sen ska jag ringa hit Hannah.
Jag saknar Hannah, jag behöver lite HannahLove!<3
Saknar dig också MIMMI! <3
Jobba inte så mkt, så vi hinner umgås nångång ;) hehe



Well well..

Nu ska jag joina Towis.

Natti natt på er ! Sov gott ! DET SKA JAG ! ;)




PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tyvärr så är det dom man saknar, men är dom tillräckligt intresserade av att träffas så kommer dom så småningom och hälsar på en :D. Hoff, har nästan ångest över att komma upp nästa vecka och spendera 3 dagar där. Men jag har ju inget annat val om jag vill ha hit barnvagn och massa nödvändiga grejer :)

2009-10-16 @ 00:39:56
URL: http://emeliielindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0