:(

Alltså ibland känner jag mig så jävla otillräcklig.
Känns som att vad jag än gör så blir det fel.
Även fast jag menar väl, så blir det ändå fel....

Var ute på prommis med Hanko<3 nyss iallafall.
Var förbi på Statoil och drack lite kaffe och surrade bajs.
På vägen "hem" snackade vi om massa djupa och seriösa saker.
Tycker det är så jävla lättsamt med Hannah.
Är jag inte så sugen på snacka, så snackar Hannah.
Jag lyssnar även fast jag inget säger.
Vi pratar om ALLT.


Grymt tacksam över att jag fått en sån fin kompis i mitt liv.
Tack för att du finns Hannah! <3



<3<3<3




Dem senaste dagarna har rent ut sagt varit förjävliga! :(
Ingenting har funkat. Allt har bara bajsat sig.
Gått omkring och varit sur, förbannad och ledsen.
Tårar har sprutat utan dess like. . . osv osv osv.

När jag känner så här, blir jag så jävla töntig och
tycker synd om mig och sånt...
Ja det är jävligt töntigt men vafan...det är så jag funkar iallafall :P

Jaja, säkert svinintressant tycker ju ni...

JAG SAKNAR DIG TOFFIFI!!!!!! <3



Nu ska jag prata lite med Hannah på msn...sen sova.
Om det nu fungerar.....det är sånt man får se.



Natti natt !


PÅ ÅTERSEENDE!




Kommentarer
Postat av: Hannah

Naaaw gummsi <33 Tack för att DU finns!! Du är guld värld <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-08 @ 20:02:50
URL: http://someotherguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0