I brist på annat....

JAG ÄR:
Blyg: Ja jo lite kanske :P
Smart: Ja, klart ! :D
Långsam: Nja näää ? Eller ? :P
Stressad: 24/7
Snäll: Ja oftast ;)
Dum: Jodå, ibland :P
Tålmodig: HAHA!
Öppen: Nej.
Ärlig: Alltid !
Positiv: Nuförtiden är jag rätt positiv av mig ;)
Ansvarsfull: Helt klart !

VÄNSKAP & JAG HAR:
Svikit en kompis: Jaoo..
Förlorat en bästa vän: Yes indeed.
Sagt att jag älskar en kompis:  MEN JA!
Sovit med en tjejkompis: Jodå!
Pussat en kompis: Yes
Slagit en kompis: Nej.
Berättat en hemlighet för en kompis: Öh jå.


KÄRLEK & JAG HAR:
Krossat någons hjärta: Ja :(
Varit otrogen: mmmjaoo har väl hänt. Dock inte i mitt nuvarande förhållande :)
Blivit sårad: Ja många gånger !


FAVORITER:
Låt just nu: Pink - Please don´t leave me
Pryl: Mobilen.
Film: ???
Bok: ???
Lärare i skolan: går icket i skolan !
Plats: Stockholm
Frukt: gröna äpplen


ÖVRIGT & JAG HAR:
Sytt: Yes!
Cyklat omkull: aaaaaaaa
Sjungit i duschen: har väl hänt...
Hoppat på en studsmatta: NÄ! Va e det ?? KLART JAG HAR!
Fobi för något: h ö j d e r
Sett någon dö: neeee
Varit på begravning: alldeles för många gånger...
Sagt att jag hatar någon:väl nåt jag säger varje dag ? Sen om jag menar det eller inte, det är frågan ;)


ALLMÄNT OM LIVET:
Svart eller vitt: Svart!
Rött eller blått: Blått!
Skriva eller tala: Skriva!
Vatten eller mjölk: Mjölk!
Mobil eller MP3: Mobil !
Snygg eller charmig: Charmig!
Frukt eller grönsaker: Frukt!
Film eller serie: Film!
Festa eller ta det lugnt: Båda två :D
Sommar eller vinter: Sommar!
Fredag eller lördag: Båda två !
Ljus eller lampa: Ljus!
Kärlek eller vänskap: Båda!
Bio eller hemmakväll: Båda!
Favorit parfym: Finns många. . .
Hårfärg: lite rött och brunt och sånt :P
Gillar att kramas: Självklart!
Har du många väskor: Några stycken :P
Lyssnar helst på: inte fan vet jag ..
Kittlig: Ja, på vissa ställen.


HAR JAG NÅGONSIN:
Ätit sushi/råfisk: Ja.
Kramat en kille: HAHAHAHAHAHA
Stått på en scen: Yes ! Estetiska i mitt hjärta ! :P
Skämtat och ingen förstår: Har väl hänt ja :D


GILLAR ATT:
Ge massage: ibland kanske ;)
Få massage: JA! :D
Gå promenader: Ja.
Svär du mycket: hahahahaha kommer typ bara svordomar ur min käft ! :P
När duschade du senast: Idag.
Vad var det sista du skrev till en kompis: det är privat
Vad gör dig glad: MIN Toffigubbe<3<3<3
Vad skulle du vilja göra nu: Röka en ciggaaaah ! :D
Vart skulle du vilja åka: till min Toffigubbe !
Åkt limousine: Nej.
Varit med i en lokaltidning: Ja.
Varit med på tv: JEPPS!
Söndagssysselsättning: s ä n g g y m n a s t i k !  HAHAhahahahhohohhihii







<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Men ring mig imorn på dagen så kan jag komma förbi :D

2009-10-15 @ 23:01:05
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Emelie

Huhu, du kommer inte att ångra dig så mycket som en sekund sen när du har fått bo in dig i Sthlm :D. Eller i alla fall inte om du "tycker om" Kiruna lika mycket som mig ;p

2009-10-15 @ 23:58:39
URL: http://emeliielindstrom.blogg.se/
Postat av: ninoka

ska vi dricka kaffe eller nåt nästa vecka? kom ti mäj om du har bil eller nåt...eller så kan vi mötas halva vägen, typ..coop restaurangen :-D haha

2009-10-16 @ 12:58:55
Postat av: Kicki

Det kan vi göra ! :)

Numera bor jag nära stan så vi kan mötas på stan ;) hhehehehehe hohohohoh...eller så kommer jag till dig, kyrkogatan va ? :P

2009-10-16 @ 14:26:19
Postat av: Nina

japp, samma hus som jag bodde i förr fast bv :)

2009-10-16 @ 15:15:20
Postat av: Kicki

aha men dit kommer jag :) nångång nästa vecka :)

Hör av dig när det går bra :)

2009-10-16 @ 18:36:43
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0