Cigglös.

Yepp!
Dör fan hit snart. Har en liten fimpjävel kvar :S
För er alla intresserade så får jag först min pension på måndag.
Höhöhöhöhö.

Kom på att jag inte orkar med nå jävla möte idag.
Ska redan på ett annat senare idag som garanterat kommer suga musten ur en.
Äckliga jäkla skit möten!
Blä...ibland önskar jag att jag vore ett litet barn igen.
Inga som helst problem ...
Livet lekte. Vill vara den lilla flickan som åkte tefat på
skolrasterna och som var med i tävlingar så som "Skridsko till 1000".

Kan man inte bara vrida tillbaks tiden ?
Nej det kan man inte.Dummer ! :D

Hoff...jaja jag ska väl ta och hoppa i duschen eller nåt sånt roligt.
Inte fasen vet jag ...

Vi hörs när vi hörs, och vi ses när vi ses.




Saknar min lilla Toffla ! <3<3<3<3

PÅ återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0