Tjollahopp!

Kom precis in. Varit och glidit nåt varv med Mims.
Var in hos Emil, Emil skulle minsann bjuda på glass!
Men där satt vi då helt ensamma och ingen Emil kom hem ! :P
Så vi åkte. höhö.

Idag har vi sjukat oss som fan :)
Kollat DH osv osv osv...

Jag och Mimsan har då alltid så trevligt :)
Samma sjuka jävla humor och sånt :P

Degluve lillebror har varit borta i två dar nu....
nå han får väl stanna där han trivs då :P
Jag byter lås :D HAHAH!
Nä jag skoja bara...kan det kanske vara så att jag har börjat vänja mig vid
att han är här jämt ?
ÖH JA!
Nu saknar jag fan honom när han inte är hemma ! <3

Min älskade lillebror! <3 <3 <3

Jahaja nu då ?
Nå jag tänkte koka lite te....lägga mig på min provisoriska soffa
dvs på golvet på en filt med massa kuddar :P
Äta lite choklad och kika tv :)

Förresten!
Kolla vad fin bild Mimmi har ritat på paint! ;)

Observera den grymt fula penisen nere till höger ! :D
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!:)
Hoja, du är så söt Mimmi! :)

Nåväl...nu ska jag ta och göra det jag skulle och förhoppningsvis
somnar jag relativt tidigt ikväll!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0