TjabbaTjenaHallå!

Sitter och väntar på att klockan ska slå midnatt då
pengar kommer in på kontot och
jag ska gå ner till Statoil med mina degisar ;)

Idag då ?
Nå knatat ner till Gullis och druckit lite kaffe,
knatade till Toffisch en sväng och sa hej;)
Knatade vidare på staden och köpte medicin och
kollade runt lite.
Knatade sedan vidare till T igen, sen kom Mimmsan och hämtade upp
oss...

Gled några varv som vanligt.
Degisen klippte lillebrors hår också...

Sen vet jag inte desto mer....
Ska kolla om jag har nå bilder :P


Hittade en på Skräp-Degis :P
Han gillar att vara ute på balkis och sova i kartongerna som jag
ännu inte orkat ta bort :D


Folk har riktiga blommor på sina
balkonger.
Vi har EN sån här :P

Nåväl.
Nu ska jag dra en smoke.
Kanske dra en kopp kaffe också :P

Vi hörs väl...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0