ojojojojoj ojdå!

Jag har varit dålig på uppdatera :P
Nå jag har väl haft bättre för mig helt enkelt.

Drog en fest med Mims i torsdags.
Vi blev ju som vanligt fulla och glada :D
Ringde LillIda och tiggde skjuts :P Plus
att vi gled några varv med henne i hennes traktor :P
Hahahahaha...lite skämmigt var det ju , men vafan...:P
Rätt kul ändå :)
Tack Ida för skjutsen ;)


Ida :) och vi såklart ! ;)


Mimmi och jag :) <3


Mimmi posar :D


heelloooooooooOooOooo

Nåjo, i fredags drog vi några varv , jag och Mimmi,
sen var vi förbi på krogen en sväng också.
Rätt mkt folk ute, hade nog varit skoj om man
själv också var på föllan :P
Men det var vi icket...

Jaja..sen har jag bara varit...nykter :D
Myst lite grann med degisen osv ;)

Jååååååååååå...nu ska jag ner till tvättis!

PÅ återseende!

Kommentarer
Postat av: M

Nu äre uppdaterat knorris! :) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3

2009-05-24 @ 22:26:37
URL: http://mimmidunback.blogg.se/
Postat av: Kicki

såg det knorrumpa ! ;) <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-25 @ 11:57:57
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0