la la lalalalalalalalala

Jag har egentligen ingen aning om vad fan jag ska skriva.
Men skit samma.
Det kommer väl eftersom :D

Mimmi stöter på Niklas som fan !
Men satan ungen han är svårflörtad ! :P
HAhahahahaHaHAHhahahahahah!

Ja herregud.
Vi svamlar som fan.
Men det är kul.

Och fy satan jag är sugen på saker nu förtiden!
Vafan är det här ?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?
Mycket skumt, mycket skumt!

Fick ett gulligt samtal nyss :)
Tina som ringde, Leo ville prata:
- Ska du komma och hälsa på mig?

NAAW!
Så imorn tänkte jag att jag ska kika förbi och leka lite
med pojkarna :)


Nu ska jag fortsätta umgås med Mimmiknorr!<3

Middag och vin var det imorn va?:)



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0