Ja morning!

Solen skiner och det är fint väder ! :)
Tänk vad mkt solen gör , man blir på bra humör :)
Dock hade jag väl inte tänkt att gå ut desto mer...
Nä...

För jag tänkte fan passa på att städa.
Yes. Jag är tråkig.
Men man måste. Mattorna ser ju förjävliga ut och katthår över allt...
Får ju panik snart!

OCH VEM FAN HAR SNOTT VÅR DÖRRMATTA FRÅN FARSTUN ?!?!?

Nödvändigt eller ?
Ja det var väl kanske nån som inte hade råd att köpa en egen..
Inte fan vet jag.

Jaja..nu ska jag börja med detta eviga jävla städande!
So long...



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: s

Haha, har toktanterna börjat stjäla för att få uppmärksamhet nu också? =D

2009-05-04 @ 14:32:07
Postat av: Kicki

haha ja det är väl kanske dem :P man vet aldrig.

dem är ju som dem är :D

2009-05-04 @ 14:47:38
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: s

Jo, värsta tanterna ever =P

2009-05-05 @ 11:40:31
Postat av: Kicki

Dock har jag ännu inte träffat den "värsta".

Lite skumt är det ju :P

2009-05-05 @ 13:01:11
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0