Hej på er degisar!

Antar att detta är mitt sista inlägg ..åker ju snart ;P
Men häng inte läpp! Det är ju bara en vecka ! ;)
HAHA.

Nå idag då ?
Varit ner till Elin och Erik och hälsat på. Lånade lite filmer till min
lilla tripp ;)
Sen kom Emil och Eddie och hälsade på.
Trevligt.

Sen for vi och hämtade degisarna från Toffe och så har vi kikat film till nu :D
Mimmi rädd som fan hela tiden:P
Rätt kul!
Filmen var inte ens liiiiiite läskig :P HAHA
Bara allmänt skum.

Nåjo. . . jag vet inte, har inte så mkt på hjärtat.
Lär väl sakna mina degisar, gullis och mimsan.
Helt klart ! :P

Lite pics.

Lillebror ser då inte glad ut :P
Toffe diskade, såg så flummigt ut när han hade
diskhandskar på, så Mims skulle ju såklart fota det:)

Sen hittade jag nå degbild som Emil tydligen fotat när jag åt
kladdkaka och glass :P Ja jag tänkte att han skulle radera bilderna efteråt...höhö


och självklart har jag fotat mig och skräp-Degis! ;)
Han var så söt för han höll faktiskt om mig ;) HAHA


Jaja era degisar!
Nu ska jag ta och packa lite stuffs.
Vi hörs väl på fredag ! :)

Ha det bra !

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0