.......

Jahaja...känner mig grymt irriterad idag.
Varför vet jag inte. Bara är det....hoff.

Stör mig på saker som fan! På lite folk också för den delen.
Gud.

Inget alkoholintag för mig denna helgen, känns förjävla bra ! :)
Så jävla onödigt. Ibland kan det vara kul.
Nu har jag fan lessnat ! På riktigt !
Jag hade ett sug tidigare ikväll..men sen gick det fan över...

Jå.

Anki ringde idag. Kul! :) Inte pratat med damen på aslänge! Och en fika skulle vi
också hinna ta ;)

Nåväl....
Ryktet har startat :D HAHA!

   
1. Mimmi solar :)
2. Lillebror solar han med :)
3. Toffisch i mina brills ;)


Jag och Toffe :) '
Och så Mimsan i mamis gamla glasögon :P
SEXIGT VÄRRE ! ;)

Nu ska jag dra en rök!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0