bajsbajassbsabfgbBWSG

Känner mig en aningen less på
allt och alla just nu.
Ingen särskild, utan jag bara känner att jag är det.

Fyfan vad gött det hade varit att bara dra från den här
aphålan en stund.
Funderar fan på att göra det. Typ åka till farsan i byn.
Eller på nån jävla semester till Afrika och bli kidnappad av nån chokladis och
gifta mig med honom och spruta ut femtioelva barn och sedan bli
omskuren? heter det så för kvinnor också eller ?

Ja inte fan vet jag !
Vem fan bryr sig ?!?
Förändring är ordet jag söker idag. Och för framtiden.

F Ö R Ä N D R I N G .
S T O R F E T F Ö R Ä N D R I N G på detta leverne.

Nu ska jag till Gullis med medicin och yoghurt! :)


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det heter stympad, inte lika trevligt..

2009-05-18 @ 17:40:10
Postat av: Kicki

Ja just det ja, det var så det hette ! :D

2009-05-18 @ 23:03:50
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0