Var ska man börja?

Det ligger kläder överallt,,,
ljus överallt...hoff..jag orkar inte ta tag i något så jag satte mig här i stället :P
HAHA.

Jag har inga verktyg .så nå hyllor eller tavlor kan man inte
heller sätta upp :P
haha..
Får låna av Kalle sen :)

Det märks att man bott i en liten etta i tre år...
som dessutom var halvmöblerad...
jag har inte orkat köpa saker...
Lite stuffs blev ju kvar hos Jossi också när jag flyttade ut från honom för ett antal år sedan..
Ja man får ta lite i sänder helt enkelt :D

Mer då?

Vet inte...nä jag tänker inte ta nå bilder på lägenheten..
så roligt ska vi inte ha det...haha
Orka med det....
den som vill se får väl komma och hälsa på :P eller nåt...

Nåjååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå...
Äh..det är nog kanske bäst att man tar fingrarna ur röven och gör nåt iaf ! :D

Men attt....PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0