Vafan är det för fel ? ?

Irriterande som fan när man inte kan sooooova!
HOFF.'
Jag brukar vara mästare på att just sova.
Men inte nu nä....vafan ?
Vaknar jag en gång (ja förutom alla gånger jag röker då) ja då kan jag fan inte somna om !
även fast jag är aptrött.

Sug . . .

Mimsan är på jobbet.

Var ute och gled en sväng igår. Mims vart trött rätt tidigt så körde hem henne och hämtade upp
min älskade lillebror ! :)

Emil hängde med en sväng han med :)
Är man på dåligt humör och känner sig lite nere, då ska man fan ringa Emil! :)
Han gör en så förbannat glad !
Och så har han en sån sjuk humor :P jaaa nå man får skratta iallafall !
<3


Emil :)

Ja som vanligt har jag och min älskade Mimmi, fotat och dummat oss lite :P
Check it out ! :P HAHA

  
Mims färgar och slingar håret igen som vanligt.
Och ja , bara för att ni tar åt er och blir sura så lägger vi
ut halvnaken bilder ! :) HAHA. LÄTT!


 
Mimi knorr och Kicki knorr.
Jag skulle dock se svincooooooooooooool ut men det blev
ju öhh..FIASKO :P hahahahahah eller nåt..

Nä hoff...nu ska jag fan röka , dra en kaffe och så ska
jag fan försöka soooooooooooooooooova!

På återseende kahbas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

blev det bra med slingorna ?=)

2009-03-21 @ 12:52:50
Postat av: Kicki

Ja det blev väl rätt bra :P

topparna är väl ännu lite gula..men inte så :P haha

2009-03-21 @ 13:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0