Uhm...

såja lilla kikzon är åter lugn :D
Iallafall för tillfället !
Man vet ju aldrig vad som sker...
dan är ju inte slut...

Tänkte iallafall börja dra mig mot min lägenhet ...
och börja småfixa lite... :)

har byt lånat säng med Mims, så nu får jag en 1.80s säng !
Jävla jag ska sova lite hursomhelst!
Upp och ner, ner och upp,  på diagonalen .. ja alla jävla möjliga vis ! :)
Nice ;)

bada badkar, tända ljus ! Mmmmmm fina krejjer !

Nånå....
Antagligen kommer jag inte uppdatera desto mer. . .
Men gråt inga tårar ! Jag kommer ju så fort jag fixat ihop datorn där borta :D
LOL.

Jag har accepterat!
Jodå.
Vi låter väl det vara då . . . . :(

Nåniin...

ha det bra så länge !

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0