TLööööötttttttt!

ja kan man väl lugnt säga.
Städat som fan.
Skrubbat alla jävla lister och skåp och alla möjliga jävla utrymmen!
Den jävel som klagar på min och Mimmis städning blir jag fan sur på !
Gaaaahh..

Tillslut blev vi så jävla nojiga så vi gick säkert
tusen gånger efteråt med trasor och torkade "osynliga fläckar".
Men nu är allt klart.
Imorn lämnar vi in nycklarna.

Sen är "trinka" bara ett minne.
men gud så många bra och roliga minnen ;)
HAHA.
Ändå bott där i lilla skolådan i tre år om inte mer.


Nu behöver inte grannen knacka i väggen mer, 
han gjorde det en gång när han tyckte att det gick för vilt till i min säng.
Eller så ville han bara va med ? ? ? HAHA nä inte fan vet jag...
Ja herregud..har haft mkt roligt.
:)

Nåväl. . .
nu har jag fan inget hem längre !
Förhoppningsvis får jag flytta in i den andra snart :)
Egentligen hade jag haft hela månaden på mig att flytta, men
man får ju tillbaka pengar så :P

åh gud....
Nu ska jag och mims lägga oss,
Ryggen värker . . . Illa att bära tunga saker när man skadat ryggen så som jag gjort :(

Tack Mimmi igen för att du ställt upp och hjälpt mig !
Vad skulle jag ha gjort utan dig ?
Tack även till Mims mami och papi som lånat ut sina bilar :)

Godnatt sov gott !

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0