Tjaaaaaaaa

öhm det har ju som hänt en del så har inte haft tillgång till
något internet..
men nu har jag det :P
Ska bo i Kalles lilla lya en vecka tills jag får flytta in i MITT HEM :)
Tack , Kalle för att du finns! <3


Kände att jag behöver lite tid för mig själv...
Jo...jag blir en riktig jävla bitterfitta om jag inte får vara ensam :P
HAHA
Iofs kanske jag alltid är det :P vad fan vet jag ..
men blir väl ännu värre om jag icket får vara ensam...

Öh..Mims är också här just nu och spelar på Kallis En Armade Bandit :P
Fan svinkul! ;)
Hon vann 13 spänn nyss och var överlycklig :P

Nånå..hittade även lite pics på oss ?
Hm ? Ingen aning när dem är tagna .. haha..inte så länge sen iaf. hah a


Jag spelar :P


Mimmi och Kicki hos mami :P


KikZon bakis som få...Jodå
det ser man på det icket borttvättade sminket :P HAHA

 
MINA BARN! SnooZie och TarZan ! <3

Nånå...jag ska väl dra en vila nu tänkte jag . . .
Men återkommer...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: M a t i l d a !

tack

är du inte med i veckans blogg?

2009-03-23 @ 16:39:03
URL: http://matildastenberg.blogg.se/
Postat av: M a t i l d a !

Hahaokej, men det är en tävling, man tävlar om att få bli veckans blogg :P

är du med?

2009-03-23 @ 17:46:15
URL: http://matildastenberg.blogg.se/
Postat av: M a t i l d a !

hahaokej =)<3

följer du min blogg med bloglovin?

2009-03-23 @ 18:42:36
URL: http://matildastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0