Tisdag.

Vaknat nyss .
Smsat med tillgodokvittogossen halva natten. rätt kul ändå ;) HAHA
öh..Jo.
Kan ju bli en intressant helg :P hihihihih

Sitter och väntar på att dem ska ringa från VC.
Har så jävla ont i öronen!
Hoff.

igår åt vi jordgubbar med grädde :) Svin nice ! ;)
Fast jordgubbarna var lite öhm...hårda...haha.
Äh vi gillar hårda saker ! ! ;) HAHAHAHA

ÖH ? Jag fick en fråga om hur jag gick ner i vikt ?
Ska jag vara riktigt ärlig så vet jag inte hur ?
Jag bara gick ner.. . Iofs slutade jag äta lite..
Sen sitter mkt i psyket också...
Så många som hela tiden kallade mig fet så inte vet jag..
Jag slutade automatiskt att äta...öh eller nåt..
Äta ska man ju..
Men jag är ju som sagt speciell........inte vet jag.

Svår fråga :P
Kan ju inte svara på den :P hehe .

Så här fet var jag på min 1 års dag :)

Grymt  sa grisen !

Nåväl. . . Nu ska jag börja fixa till mig. . .
Slänger väl in nåt inlägg senare ..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0